Webáruházunkban cookie-kat használunk, hogy jobb felhasználói élményt nyújtsunk és a böngészés is biztonságos legyen.

A webhely használatával elfogadod a cookie-k használatát.
Menü

Barátságos vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek - barátságos változat (mert szeretnénk, hogy ha nálunk vásárolsz, ne a jogi feltételektől kelljen félned, hanem élvezetes és nyugalmas legyen a válogatás):

HŰSÉG: Nálunk eldöntheted, hogy regisztrálsz, vagy nem, mindkét esetben  tudsz nálunk vásárolni. De ha regisztrálsz: hűségpontjaidat bármikor beválthatod.

GYORSASÁG, HITELESSÉG: Minden áru, amit nálunk látsz, készleten van, nem kell rá várnod, hogy megérkezzen hozzánk. Mindent mi magunk fotózunk a saját termékeinkről, azt kapod, ami az áruházban a képeken szerepel. Kérlek, vedd figyelembe a képernyőd beállításából adódó színeltétések lehetőségét. Ha bizonytalan vagy, kérdezz bátran itt: pizzadrolma@gmail.com

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA: A megrendelés elküldése előtt ki kell pipálnod, hogy elfogadod a vásárlási feltételeket, ezután kapsz egy visszaigazoló e-mailt a megadott címedre, a komplett rendelésedről.

SZERZŐI JOGOK: FIGYELEM! Az oldal tartalma teljeskörű szerzői jogi oltalom alatt áll. A fotók saját fotóink, kérünk, hogy a vízjelet ne távolítsd el, a fotókat ne szerkeszd át. Az írások saját írásaink, ne másold, ne vedd át az engedélyünk nélkül, mert jogsértést követnél el, ami nem volna túl barátságos velünk szemben. Olvasd el JOGI NYILATKOZATUNKAT IS (linkjét itt éred el), vagy itt kérd az engedélyünket: E-mail: pizzadrolma@gmail.com, sms: 06 20 807 0665. Köszönjük

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK:

A megrendelésedet átadjuk a futárnak aznap, ha 14.00-ig beérkezik a pénzed, ill. másnap ha 14.00 után kapjuk meg.  Ha előre kifizeted a megrendelésedet, akkor tudjuk a legkedvezőbb szállítási költségeket  biztosítani, ráadásul, 1 munkanapos szállítási határidővel a következőképpen:

-  Hétköznapokon ha 14 óráig bankszámlánkra kerül megrendelésed ellenértéke, akkor aznap, ha utána, akkor másnap adjuk át szállításra  GLS Futárszolgálatnak, akik 1 munkanap alatt szállítják ki az általad kért címre.

- Bármilyen extra kívánságod van a kézbesítés időpontjával kapcsolatban, a futárszolgálattól kapott email utasításait követve vagy a kézbesítésről a mobilodra kapott sms kontaktjait használva tudsz egyeztetni a futárral. 

Házhozszállítási költségek GLS futárral a vásárolt áru összértékétől függően:

0          -   14.989 ft-ig 1.690,-ft

14.990ft kosárértéktől 0,-ft, azaz ingyenes.

Szívesebben rendelsz utánvéttel?

Ebben az esetben is villámgyorsan megkapod a rendelésed, csak az utánvétkezelés miatt kicsit drágább a szállítás:

- A hétköznapokon 14 óráig leadott rendeléseket a GLS Futárszolgálat 1 munkanap alatt kézbesíti.

- Átvételkor tudsz fizetni a futárnak készpénzben vagy bankkártyával.

- E-mailben értesítenek a várható átvételi időpontról.

- Fontos, hogy működő telefonszámot adj meg, el tudjon érni a futár. 

Szállítási díjak:

0          -   19989 ft-ig 1690,-ft + 300ft UVkezelés= 1990,-ft

19990,-ft - 29.989 ft-ig 690,- ft + 300ft UVkezelés= 990,-ft

29.990,-ft-tól 0,-ft, azaz ingyenes a szállítás.

Fogalmad sincs hol vedd át a rendelésedet, mert mozgásban vagy nap, mint nap?

Válassz az ország több, mint 800 csomagpontja közül, GLS csomagpontra szállítási költségek a vásárolt áru összértékétől függően, ha előre kifizeted a megrendelésedet bankkártyával vagy bankszámlára utalással, akkor tudjuk ezt az árat adni:

0          -   14.989 ft-ig 1.390,-ft
14.990,- ft rendeléstől    -   0,- ft-› mi fizetjük a futárt

A hétköznapokon 14 óráig bankszámlánkra beérkezett kifizetett rendelésedet a következő munkanapon átveheted a rendelésed leadásakor kiválasztott GLS CsomagPonton:

  • SMS értesítést kapsz a csomagod érkezéséről
  • Az átvétel miatt nagyon fontos, hogy működő mobilszámot adj meg
  • Értesítés után 5 munkanapon belül veheted át azon a csomagponton, amit a megrendeléskor választottál
  • Mindenképpen vidd magaddal az átvételhez: személyi igazolvány, csomagszám
  • GLS CsomagPont-ba akkor küldjük a rendelésedet, ha előre kifizeted bankkártyával, vagy elutalod bankszámlánkra a rendelésed értékét  

FIZETÉSI MÓDOK:

  1. FIZETHETSZ bankkártyával a SIMPLE PAY ( OTP Bankcsoport ) pénzügyi szolgáltató szuperbiztonságos felületén keresztül (nekünk nem adod meg a bankkártyád adatait ) - megkapjuk a visszaigazolást, és már küldjük is a megrendelésedet
  2. ÁTUTALHATOD bankszámládról, itt nagyon fontos, hogy a megrendelésed számát írd be a közlemény rovatba,  egyébként nem fogom tudni ki utalt
  3. BEFIZETHETED készpénzben az ország bármelyik OTP fiókjában a rendelésed értékét számlaszámunkra, és fél órán belül megjelenik az összeg nálunk, itt is nagyon fontos, hogy írd be a megrendelésed számát a közlemény rovatba
  4. UTÁNVÉTES megrendelésedet a futárnak tudod kifizetni a kézbesítéskor készpénzben vagy bankkártyával.

HOL VEHETED ÁT A TERMÉKEKET?

  1.  Kérheted a szállítást bármilyen címre.
  2.  Kérheted GLS csomagpontra.

Bármi kérdésed van, bármiben bizonytalan vagy, kérdezz bátran:

pizzadrolma@gmail.com

Köszi szépen, hogy végigolvastad, a részletes vásárlási feltételeket, hivatalos megfogalmazásban itt találod:

Vásárlási feltételek:


A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot - futárszolgálat ( előre fizetés, vagy utánvét ), valamint fizetési módot ( banki átutalás, bankkártyás fizetés, utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak, díjak, költségek:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége


Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. 


Visszaigazolás


Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.  Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre az OTP Bank SIMPLE biztonságos felületén keresztül, banki átutalásra, személyes átvétel vagy utánvét esetén készpénzes fizetésre.

Szállítás

A küldemények kézbesítését a GLS Futárszolgálat végzi. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a futárszolgálattól kapott e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, valamint egyedi igényét beírhatja a megrendelés megjegyzés rovatába.

Miért érdemes előre utalni?

  • Hétköznapokon ha 14 óráig bankszámlánkra kerül a megrendelés ellenértéke, akkor aznap, ha utána, akkor másnap adjuk át szállításra a GLS Futárszolgálatnak, akik 1 munkanap alatt szállítják ki a megrendelésben megadott címre, vagy a választott csomagpontra.
  • Minél magasabb értékű a  rendelés, annál olcsóbb a szállítási költség, sőt  akár ingyenes a szállítás.  

Házhozszállítási költségek a vásárolt áru összértékétől függően, lásd fent.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.  A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. 


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 30 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat ( Örömgarancia --› itt olvasható ) A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
 

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

Amennyiben a vásárló a megrendelését 14 naptári napon belül nem fizeti ki, megrendelését töröljük.


A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben vagy sms-ben kerülhet sor (email: pizzadrolma@gmail.com, sms: 06 20 807 0665).

FIGYELEM!

Az oldal tartalma teljeskörű szerzői jogi oltalom alatt áll.

A fotók saját fotóink, a vízjelet ne távolítsd el, a fotókat ne szerkeszd át.

Az írások saját írásaink, ne másold, ne vedd át az engedélyünk nélkül, mert jogsértést követsz el. 

Olvasd el JOGI NYILATKOZATUNKAT IS (linkjét itt éred el), vagy itt kérd az engedélyünket:

E-mail: pizzadrolma@gmail.com, sms: 06 20 807 0665. Köszönjük.

A Fogyasztóvédelmi Tövény előírása szerint, tájékoztatlak Benneteket, hogy panasszal élhettek.

"Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: 
www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Keresés